Zpět Kampaň na podporu předplatného časopisu Forbes

Kampaň na podporu předplatného časopisu Forbes

Naše mediální agentura úspěšně realizovala reklamní kampaň pro časopis Forbes, zaměřenou na propagaci dárkového předplatného.

Klíčovým motivem kampaně byl vizuál darujforbes.cz, který kreativním a elegantním způsobem upozorňoval na možnost věnovat předplatné Forbes jako originální a hodnotný dárek. Reklamní sdělení bylo strategicky umístěno na vysoce viditelných plochách, které oslovily cílovou skupinu čtenářů Forbesu i potenciální dárce.

Kombinace atraktivního designu, jednoduché URL a jasného sdělení efektivně komunikovala výhody předplatného jako ideálního řešení pro inspiraci a rozvoj obdarovaných. Kampaň tak posílila povědomí o značce Forbes a podpořila prodej služby předplatného v klíčovém období.

Poptat tento produkt

Napište nám vaše přání nebo požadavky, ozveme se zpět co nejdříve.